Kontakt

Infolinia dla klientów Energi Obrót
(w tym dla małych i średnich firm oraz z zaległymi płatnościami)

telefon: 555 555 555*

Infolinia czynna w dni robocze, w godzinach od 07:00 do 22:00. *Numer infolinii dla telefonów stacjonarnych i komórkowych. Koszt połączenia według stawek operatora.

Formularz do komunikacji elektronicznej dla klientów energa.pl/kontakt

Infolinia dla klientów Energi-Operator

Zgłoszenia i reklamacje dot.:
  • umów o świadczenie usług dystrybucji zawartych z ENERGA-OPERATOR SA oraz zmiana sprzedawcy,
  • układów pomiarowo-rozliczeniowych (zgłoszenia dot. uszkodzenia licznika, oplombowania układu, montaż licznika zdalnego odczytu)
  • windykacji należności

Zgłoszenia awarii lub przerw w dostawie energii elektrycznej dla klientów dzwoniących spoza obszaru Energa-Operator

telefon: 801-404-404

Obsługa w dni robocze 08:00 - 20:00, numer dostępny dla klientów dzwoniących z obszaru działania Energi-Operator. Połączenie płatne zgodnie z cennikiem operatora telekomunikacyjnego

Formularze zgłoszeniowe do komunikacji elektronicznej

Pogotowie energetyczne - telefon alarmowy dla klientów Energi-Operator
(zgłoszenie awarii lub przerw w dostawie energii elektrycznej)

telefon: 991

Obsługa całodobowa, numer dostępny dla klientów dzwoniących z obszaru działania ENERGA-OPERATOR. Połączenie bezpłatne.

Wyślij SMS o treści AWARIA na numer 3991

Pomóż nam udoskonalić nowy serwis Grupy ENERGI i zgłoś swoją opinię!

Panel opinii o serwisie służy przekazywaniu uwag do serwisu.
Na opinie nie odpowiadamy.
Aby skontaktować się z nami w innej sprawie wypełnij formularz kontaktowy.