ENERGA otworzyła pierwsze Punkty Partnerskie na terenie swojego działania. Teraz podpisanie umowy, aktywacja usługi czy oferty oraz atrakcyjne rabaty dla firm będą dostępne na wyciągnięcie ręki.
Poniżej znajduje się wykaz czynności realizowanych przez Punkty Partnerskie:
- Informacje - jak zostać naszym klientem, wymagane dokumenty,
- Podpisanie umowy i założenie licznika,
- Oferta rabatowa dla firm,
- Aktywacja usług Rozliczenia Rzeczywiste, Rozliczenia pre-paid,
- Przepisanie licznika (nowy odbiorca), ponowne założenie licznika (np. po demontażu licznika),
Informacje o:
- cenach i grupach taryfowych,
- produktach i sposobach prowadzenia ich rozliczeń, sposobach płatności oraz promocjach,
- trybie składania reklamacji dotyczącej rozliczeń.
Zapraszamy do naszych punktów zlokalizowanych w:
Jarocinie, ul. Poznańska 3a (parking przy Biedronce)
czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00
Tczewie, ul. Westerplatte 3 (Dom Przedsiębiorcy)
czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30
Brodnicy, ul. Kamionka 9
czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00
Ciechanowie, ul. Ściegiennego 10 lok. 9
czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00
Kutnie, ul. Sienkiewicza 30
czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00
Lidzbarku Warmińskim, ul.Piłsudskiego 3
czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00
Szczecinku - Pl. Winniczny 12/9 (obok marketu Netto)
czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00
Kępnie – ul. Poznańska 7a/2 – otwarcie w środę - 28.05.2014r.
czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00
Zachęcamy do obserwowania naszej strony energa.pl, gdzie pojawiać się będą informacje o kolejnych Punktach Partnerskich ENERGA i gdzie na bieżąco można śledzić oferty dla Klientów
Skorzystaj z naszego telefonicznego Biura Obsługi Klienta pod numerem:
555 555 500* |
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 20.00.
*Numer infolinii dla telefonów stacjonarnych i komórkowych. Koszt połączenia według stawek operatora. |
555 555 599 |
infolinia dla klientów indywidualnych z zaległymi płatnościami |
801 404 404 | Obsługa w zakresie realizacji procesu przyłączenia do sieci oraz umów dystrybucyjnych prowadzona jest przez ENERGA-OPERATOR (operatora systemu dystrybucyjnego) w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00 |