- Grupa Energa
- Inwestorzy
- Media
- Klienci
- Zrównoważony Rozwój
- Otoczenie
- Kontakt
Pobierz powyższy wniosek -> Uzupełnij -> Podpisz
Do wniosku dołącz dokument potwierdzający obecny stan zdrowia osoby wnioskującej. Jest to orzeczenie o niepełnosprawności, zaświadczenie lekarskie. Prosimy nie przesyłać obszerniejszej dokumentacji
Wyślij wniosek do Fundacji Energa
W przypadku złożenia wniosku za pośrednictwem maila – skany dokumentów wysłać na fundacja@energa.pl
W przypadku złożenia wniosku za pośrednictwem poczty – dokumentację wysłać na adres: Fundacja Energa, al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
Pobierz powyższy wniosek -> Uzupełnij -> Podpisz zgodnie z reprezentacją
Do wniosku dołącz Statut, aktualny odpis z KRS lub dokument potwierdzający uprawnienia dla danej osoby do podpisywania umów.
Osoby prawne, nie posiadające KRS, proszone są o dosłanie potwierdzenia nadania NIP-u i REGON-u.
Wyślij wniosek do Fundacji Energa
W przypadku złożenia wniosku za pośrednictwem maila – skany dokumentów wysłać na fundacja@energa.pl
W przypadku złożenia wniosku za pośrednictwem poczty – dokumentację wysłać na adres: Fundacja Energa, al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
Zarząd Fundacji ma 3 miesiące na rozpatrzenie wniosku.
Jednocześnie informujemy, że spełnienie warunków formalnych nie jest jednoznaczne z przyznaniem wsparcia.
Ważne:
W przypadku, gdy wartość darowizn otrzymanych od Fundacji Energa, w ciągu 5 lat poprzedzających rok otrzymania ostatniej darowizny od Fundacji Energa, przekroczy kwotę 5733 zł, obdarowany jest zobowiązany do zapłaty na rachunek bankowy właściwego Urzędu Skarbowego podatku od darowizny.
Podstawa prawna: art. 9 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 3 pkt 3) ustawy z dnia 28 lipca 1983 r. o podatku od spadków i darowizn (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1774, 1843.).