4 sposoby jak zgłosić awarię i sprawdzić, kiedy zostanie usunięta

Sms, formularz internetowy i aktualizowana na bieżąco mapa umożliwiają klientom szybsze zdobycie informacji o trwających wyłączeniach awaryjnych i planowych oraz oraz na zgłoszenie usterki. Oprócz tego można korzystać z tradycyjnych kanałów telefonicznych.

 

Sprawdź na mapie

Kiedy dochodzi do przerw w zasilaniu, warto sprawdzić, czy dyspozytorzy już o tym wiedzą. Informacja zawarta jest na mapie internetowej, dostępnej także na urządzenia mobilne: http://www.energa-operator.pl/wylaczenia/wylaczenia_biezace.xml


 

Zgłoś poprzez formularz:

Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie http://www.energa-operator.pl/formularz_zgloszeniowy.xml. Jego dokładne wypełnienie pozwoli na szybszą identyfikację miejsca awarii.


 

Wyślij SMS o treści AWARIA na numer 3991

Aby zgłosić przerwę w dostawie energii należy wysłać SMS o treści AWARIA na numer 3991 i dalej postępować zgodnie z otrzymanymi instrukcjami. SMSy trafiają do dedykowanego systemu, a następnie do centrum zgłoszeniowego, które równolegle przyjmuje zgłoszenia telefoniczne.

Po usunięciu awarii na numer nadawcy przesyłany jest SMS zwrotny informujący o przywróceniu napięcia. Jeżeli usterka nie została jednak usunięta, lub występuje np. brak jednej fazy, prosimy o ponowny kontakt np. za pomocą SMS lub formularza zgłoszeniowego umieszczonego na stronie internetowej spółki (http://www.energa-operator.pl/formularz_zgloszeniowy.xml


Zadzwoń

  • 991(bezpłatny)  lub
  • 801 404 404 (płatny zgodnie ze stawką operatora telekomunikacyjnego) - gdy mieszkasz w okolicy graniczącej z innym operatorem systemu dystrybucyjnego