Kolejny sezon rozgrywek żółto-czarna drużyna koszykarzy z Sopotu rozpocznie pod nową nazwą – Energa Trefl Sopot. Decyzja o objęciu sponsoringiem tytularnym wpisuje się w strategię Energi, dla której współpraca w tej formule to jedna z najskuteczniejszych metod budowania rozpoznawalności i pozytywnego wizerunku marki. ...
Do ogólnopolskiej rywalizacji stanęło blisko 200 uczestników – zarówno zawodowych ilustratorów i projektantów, jak i pasjonatów kreatywnego tworzenia. Podjęli wyzwanie stworzenia maskotki, która będzie towarzyszyć marce Energa podczas wydarzeń sportowych i edukacyjnych. ...
Grupa Energa zakończyła pierwsze półrocze 2025 roku stabilnymi wynikami finansowymi. Wynik EBITDA wzrósł o 2 proc. r/r, do poziomu 2,2 mld zł, a zysk netto o 1 proc. r/r i wyniósł 843 mln zł. 46 proc. energii elektrycznej wyprodukowanej przez Grupę Energa w tym okresie pochodziło z OZE. ...