Specjalista/ka ds. administracji – Asystent/ka Zarządu
26-12-2025
Pracodawca: Energa Green Development Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Gdańsk
Twój zakres obowiązków
- kompleksowa obsługa i organizacja pracy sekretariatu
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- organizacja spotkań biznesowych, podróży służbowych i spotkań z klientami
- pełnienie funkcji koordynatora IT, marki i ds. marketingu
- tworzenie, redagowanie i weryfikacja pism, dokumentów
- aktualizacja firmowej strony internetowej
- wsparcie wstępnych procesów księgowych
- wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach
- obsługa floty samochodowej,
- dbałość o dobry wizerunek biura, optymalne warunki pracy, komfort w przestrzeniach wspólnych
- sporządzanie raportów korporacyjnych zgodnie z wymogami GK Energa oraz GK Orlen.
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań
- bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz wielozadaniowość
- samodzielność w realizacji powierzonych zadań
- umiejętność pracy w zespole
- skuteczność w działaniu i odpowiedzialność biznesowa
- praktyczna znajomość pakietu MS Office
- nastawienie na ciągły rozwój i czerpanie z różnych perspektyw
- prawo jazdy kat. B.
To oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie
- Praca w stabilnej i rozwijającej się firmie, posiadającej rozpoznawalną markę
- Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych
- Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
Zgłoszenie powinno zawierać
- Życiorys zawodowy (CV)
- Zgodę na przetwarzanie danych osobowych*
Prosimy o przesłanie aplikacji na adres: egdrekrutacja@energa.pl wpisując w temacie wiadomości nr referencyjny: EGD/04/2025/ADM do dnia 26.12.2025
Kandydatów prosimy o uwzględnienie w dokumentach aplikacyjnych poniższych zapisów:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych, przez Energa Green Development Sp. z o.o. w celu realizacji procesu rekrutacyjnego nr EGD/04/2025/ADM.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych, przez Energa Green Development Sp. z o.o., w celu realizacji innych (w tym przyszłych) procesów rekrutacyjnych.
Klauzula informacyjna Energa Green Development Sp. z o.o.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO), Energa Green Development Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-387) przy ul. Arkońska 6 informuje, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych (zwanym dalej ADO) jest: Energa Green Development Sp. z o.o. z siedzibą ul. Arkońska 6, 80-387 Gdańsk,
2.Z ADO można skontaktować się korespondencyjnie na adres ADO wskazany w pkt 1, telefonicznie tel: +48 58 768 1450 lub mailowo: egd@energa.pl.
3.ADO otrzymał Pani/Pana dane osobowe w związku i w zakresie niezbędnym do należytego wykonania obowiązków ADO jako strony umowy, archiwizacji dokumentacji jak również dla reprezentacji, kontaktu, potwierdzenia uprawnień, przesłania niezbędnych danych lub informacji do właściwych podmiotów lub organów. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą następnie w związku z realizacją praw i obowiązków ADO w związku z zawartą umową. Dane te są przetwarzane na podstawie prawa i w ściśle określonych celach. Przede wszystkim dane Pani/Pana jako strony umowy są wykorzystywane w celu wykonywania nałożonych na ADO obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym m.in. przepisów prawa podatkowego i rachunkowości, jak i obowiązujących standardów, w tym międzynarodowych dotyczących sprawozdawczości
i rachunkowości.
4.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z realizacją zawartej umowy w następujących celach:
1)ustalenia uprawnień do wykonywania umowy,
2)kontroli wykonania umowy i jej rozliczenia,
3)potwierdzenia posiadanych uprawnień osób wskazanych do reprezentacji,
4)utrzymywania kontaktów służbowych i wymiany korespondencji,
5)związanych z ustaleniem, dochodzeniem lub obroną ewentualnych roszczeń, odszkodowań,
6)raportowania oraz archiwizacji dokumentacji;
5.Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
1)niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez ADO (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
2)służbowe dane osobowe są niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem Umowy, jej wykonania, utrzymania kontaktu służbowego
w związku z realizacją tej Umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
3)wypełnianie obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) ciążących na ADO na podstawie przepisów prawa wynikających,
z ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
6.Zakres danych osobowych przetwarzanych przez ADO:
1)imię i nazwisko, nr telefonu, adres poczty elektronicznej,
2)jeśli jest konieczny - nr PESEL lub nr dokumentu tożsamości;
7.Odbiorcami danych osobowych mogą zostać:
1)podmioty Grupy ORLEN,
2)podmioty Grupy Energa,
3)podmioty świadczące usługi obsługi prawnej,
4)podmioty dostarczające korespondencję,
5)podmioty świadczące usługi informatyczne w zakresie utrzymania systemów wykorzystywanych przez ADO, w tym poczty elektronicznej,
6)podmioty świadczące usługi serwisu i obsługi technicznej urządzeń wykorzystywanych przez ADO,
7)podmioty wykonujące usługi archiwizacji i niszczenia dokumentacji,
8)organy lub podmioty publiczne uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądy, organy ścigania lub instytucje państwowe, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną.
9)operatorzy systemów dystrybucji, inne podmioty uprawnione w toku procesów.
ADO może powierzyć dane osobowe dostawcom usług lub produktów działającym na jego rzecz na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, wymagając od takich podmiotów wykonywania czynności na udokumentowane polecenia ADO, pod warunkiem zachowania poufności i zapewnienia ochrony prywatności oraz bezpieczeństwa danych osobowych.
8.Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
9.Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 4 lub do chwili pozytywnego rozpatrzenia wniesionego przez Ciebie sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
10.Okres, przez który dane osobowe będą przetwarzane wyznaczany będzie także w oparciu o następujące kryteria:
1)czas niezbędny do utrzymywania z Panią/Panem kontaktów służbowych związanych z realizacją Umowy,
2)termin obowiązywania Umowy,
3)okres archiwizacji dokumentacji dotyczącej realizacji Umowy,
4)czas niezbędny do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń wynikających z przepisów prawa.
11.Informujemy o przysługującym prawie do:
1)dostępu do danych osobowych i żądania ich kopii,
2)sprostowania (poprawienia) danych osobowych,
3)żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
4)usunięcia danych osobowych, jeżeli nie następują przesłanki wyłączające, wskazane w art. 17 ust. 3 RODO,
5)złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
Z powyższych uprawnień można skorzystać kontaktując się pisemnie z ADO lub IOD (pkt 1 lub pkt 2).
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.